Friday, July 18, 2008

Pakatan menghancurkan Islam.







Ini adalah suatu ritual penaklukan dunia kini supaya berada di dalam kekuasaan mereka. Jika suatu masa dulu aku pernah terpandang sebuah masjid tidak tahu dimana lokasinya...indah,ada tiangnya,ada kubahnya dan ada anak bulannya tapi tiada pula bintangnya....mengapa?kenapa? dan sebabnya? juga melihat dokumentari melalui channel discovery mengenai kisah balkan,bumi rusia atau pun di laluan sutera di negeri yang hujung ada perkataan "tan" masjid yang lama sekitar 700 masihi atau sebelum itu kebanyakan tiada bintang yang ada cuma anak bulan sebagai simbol tempat muslim beribadah.
Mungkinkah bintang ini adalah suatu simbol bahawa tanah Islam itu telah di jajah oleh pakatan jew,kumpulan saint,tentera templer kerana rata-rata negeri islam yang merdeka dari penjajahan mepunyai simbol bulan dan bintang.????
Amat malang dan terhinanya Islam jika bintang itu suatu simbol waris pemerintah yang di merdekakan itu adalah mengikut,mengamalkan,mengekalkan atau sebagai suatu pemegang amanah apa yang di tinggalkan olek penjajah tanah Islam ini....Lihatlah bendera negara-negara islam kini berbintang serta bulan atau berbintang saja.....bintang di langit sebenarnya tidak bersegi tapi berdebu dan kitab tua sekadar mengatakan ianya cahaya
fikirkan lah..................... kita terus himpit dan di cengkam ...akhirnya berselindung disebalik kekuasaanNYA







No comments: